Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Anna - 10 februari 2009 23:08

ja måste berätta!!! igår satt hela familjen i soffan, tuva satt i mattias knä och jag brevid.Då började jag sjunga (dancing queen) rätt jävla illa faktiskt Tuva kollde på mig och började stoortjuta verkligen! då jag slutade sjunga slutade hon gråta men då började jag sjunga igen och tuva stortjöt igen! hahaha såg så himla roligt ut! fick det faktiskt på film!Jag tror iallafall att det visar på att det inte blir nån artist av mig iallafall ;-P förmodligen inga vaggvisor heller  :-D

Av Anna - 10 februari 2009 21:44

Idag  vaknade Tuva klockan 10:00  prick, hon är så himla mysig gounge!

Då ligger  hon och jollrar  och rullar  runt  och säger mmmmmm   emmmmm helatiden eller  så ligger hon bar på mage och tittar med sin vackra blå!

Idag var vi ut på ikea med farmor en sväng hon ville köpa en barnstol tills när Tuva kommer på besök! Jag hittade en kisse  som såg precis ut som Katten våran katt som Tuva älskar, men han är inte så sugen på att vara med Tuva längre efter att  hon drog tag i morrhåren och slet, då pep han iväg som ett skott och sen har han inte gått nära  Tuva! men  nu kan hon rycka denna  katt i morrhåren bäst hon vill  :-D

På Torsdag ska jag gå och titta  på en lägenhet, få se vad  det är för nåt  om man ska lägga  nåt  bud eller  inte.

skulle  vara väldigt skönt med men 3:a speciellt  när man har 3 djur också.

1 hund och två katter  varav en av katterna är en bonuskatt  som blivit kvar här :-)

åsså  har vi juh lilla Tuva  som kommer att vilja ha ett eget rum så småning om .Ja har bokat dopet idag med ska bara ringa om församlingsgården. men det blir inte förrens i april iallafall, så att folk som inte bor här  har möjlighet att komma.

Imorrn ska Frank få gå på en prommis  med Zorro iallafall. Frank behöver en kompis har har dötråkigt plus att  han är i en tråtsålder nu som heter duga han testar  allt!! Fishund!

Nu ligger  tuva här brevid  och har lagt sig på mage  och ligger  och suger på sin tumme  o kollar tvn.


TÄNK ATT  DENNA LILLA FANTASTISKA MÄNNISKA ÄR MIN DOTTER!!!



Imorrn  vet jag inte vad jag ska ta och hitta på kanske en dag med bara mys eller  om man ska ta en sväng med vagnen?

Jag fick inte plats  i babysången heller  supertråkigt  :-(

Jag som ville vara med men aja man kan inte få allt,

Man träffar  juh inte föräldragruppen så mkt heller en gång i månaden, det är juh ingenting.

Det är juh trevligt och träffa  folk med barn i typ samma ålder så barnen kan lära känna varann så småning om med .

Det är juh inte så många av mina vänner  som har barn än.


Nu ska jag kramas med min dotter iallafall!! och sen ska vi sova!

Förresten gåstolen är SÅÅÅÅ rolig tycker Tuva är jätteglad att jag har den!

Natti Natti!!



Ovido - Quiz & Flashcards