Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Anna - 7 februari 2009 22:31

Igår var jag  med farmor en sväng  på dan, sen träffade jag Andreas för han var ute med Frank & Deya! Frank var en katastrof  av odygdighet! han är inne i nån trotsålder just för tillfälle  och slår därför av all  hörsel och allt  kunnande! han tycker ingen ska tycka och tänka åt honom inte!Deya Tyckte han var en plåga iallafall!

Sen på kvällen träffade jag Carro  och vi for till virre  på fest! hade supertrevligt. det var juh ett tag sen man var på nåt sånt! var faktiskt borta ända till kvart i 12!!

Lillhj'ärtat hade haft det bra hemma  med pappa!

Idag vart det en sväg på birsta! först på barnenshus där köpte vi vagnen vi tittat på ( en lättare  vagn till sommren bland annat plus att den går att använda nu om man ska handla eller gå på birsta eller så! Den  var kanon.

hade kollat på 09:s modell  först  men var lite skeptisk  men det  var den ända  jag gillade av alla  vagnar på bh och bp. men  det gick inte att låsa suffletten bak så det skulle  juh blåsa rätt in jättedumt  tycker jag men aja  det fanns  ingen annan som var bättre . men då hittade jag samma modell fast 08:ans modell  den var exakt likadan förutom att den satt  fast bak! den var kanon! sen vart det birsta city klickade fast babyskyddet på nya vagnen  hur sköönt som helst  så man slipper  släpa med sig storvagnen! den här tar verkligen ingen plats allls och är hur lätt som helst att bära  och fälla  ihop!! Jag rekomenderar den verkligen(Acta Gracos  mosaik)

Idag satt  Tuva  för första gången i sin gåstol också! Hon tyckte det var superroligt!! :-)  hon satt  och grejja med  den en bra stund  hon tog sig en bit  med!! Hahha   på festen igår  fanns  även en vovve  Nemo han fick en mintpastill  av mig. sen ville  han ha fler  då gick han och öppnade  min väska åsså  titta  han på mig typ som "jag VET  att du har fler!!"

hah  såg så himla roligt  ut!här kommer  föressten lite bilder från helgen!

Deya

Deya


Deya & Frank


Tuva

Gounge!!

 Hos Virre




Nemo!

Tuva med Gostolen!! gounge!!


Gonatt  och sov gott allihop!!!

Bild på vagnen imorrn! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards