Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Anna - 16 februari 2009 22:02

hitade en blogg med en tjej som gör namnsmycken jag beställe av henne till Mattias i alla hjärtans present plus ett hjärta med kedja till mig själv.

hjärtat står det Tuva på och å baksidan hennes födelsedatum och det är en kedja istället för svart band.Har även fått massa beröm för det kom fram en tjej på en affär jag va in på och hon hämtade sina kollegor :-)

Mattias är typ en skinnrem som det är 2 brickor på den ena står det Tuva på och Den andra hennes födelsedatum. superfina vart dom!! och snabbt  fick vi dem med! och bara 12:- i frakt så för allt jag köpte blev det 362:- med frakt!!!!!!!!

Adressen är:

http://www.nogg.se/startPage.asp?idHomepage=65239



Av Anna - 16 februari 2009 21:43




Åsså vart Lillhjärtat trött efter frukost!

Tuva och jag nyss! Hon börjar bli trött igen :-)

God natt alla läsare!! Hoppas alla haft en bra måndag!



Av Anna - 16 februari 2009 20:52

Av Anna - 16 februari 2009 20:25

Dansbandskampen och Tuvas faster! :-)


här är det andra ppträdandet.

http://svtplay.se/v/1392530/shake_tolkar_du_ringde_fran_flen


www.shakeweb.se

Av Anna - 16 februari 2009 20:12

idag har det bara varit mys! Bara jag och  Tuva.

hon fick lite gröt idag till frukost med blåbär. Gott tyckte tuva!

sen vart  hon lite sömnig så hon tog sig en liten lur här brevid mig i soffan

Sen träffade vi mormor en sväng på stan  köpte en haklpp en sån hel me armar tuva kladdar juh överallt :-) Sen gick vi och mötte pappa när han gick från jobbet! och nu sitter vi och väntar på att pappa ska komma hem från träningen så Tuvis sover i min famn. jag ska ta mig ett bubbelbad när mannen i huset kommer hem :-)

nmen n ska jg kolla  in det nya pogrammet charterhjältar! Kanske kommer nån bild sen :-)

Ovido - Quiz & Flashcards