Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Anna - 12 februari 2009 20:11

 Tuvisen


 Erica & Wera

WERA! :-)

Stortjejjen!!

Av Anna - 12 februari 2009 20:00

Ja glömde juh!!

Imorrn ska jag träffa  Helene  jag har hålit på  och ska träffa  henne  sen i Juli!!! men det har aldrig blivit bara! Men nu ska vi träffas..Vi ska gå en sväng på Birsta city  och glo och kanske ta en fika :-)Trevligt trevligt!!

Av Anna - 12 februari 2009 19:50

Lika kallt  idag  som igår!

Igår  då kom Anna  och hälsade på , vi surrade  en stund sen knatade vi bort på ica och handlade. Då ringde Evve  och hörde om hon och Gilla  kunde komma och hälsa  på  och självklart! Så jag handlade med mig lite fika hem också!Sen efte alla  åkt igen gick jag bort till farmor och lagade mat!

Korvstroganoff!!gott!

Idag så  vaknade vi tidigt, klockan 9. men tuva var vaken  en timme bara, sen sov hon  ända till halv2  fast hon had nog inte sovit kart me jag skyndade mig att klä på henne  och la ner henne i vagnen och skyndade upp till Erika & Wera, då v ahon vaken en liten stund sen var det sovtajm igen! Så blev klockan 16:00 då gick jag upp  och kikade på lägenhetn sov för övrigt låg ovanpå Ericas. Den var ...... mycket jobb! så vi får se. det måste göras på engång också inget går att vänta med.... så det blir till och ta en funderare!



Ovido - Quiz & Flashcards