Alla inlägg under augusti 2007

Av Anna - 13 augusti 2007 22:03

Ja  nu är det klart ..

nu har vi skrivit kontrakt till lägenheten inflytt den 1/10

så härligt!!

Och efter det träffade  vi världens sötaste valp! Lille vilgot..

En liten Fralla  valp som bor i Ampe & Annas  trapp.. så sööööt  var han  tänkte sno han men jag la band på mig själv :-p

Men Frank ska få leka med han på Fredag!



2 timmar kvar så är man 24år GAMMAL!

ursh  ...  vill inte.... Mamma & min moster kommer  och äter tårta iallafall :-)

Det ska bli trevligt.

Natti natti!

Av Anna - 10 augusti 2007 20:51

Äntligen Fredag!

haft en skön dag idag började 9och slutade 2..

supersuper!har inhandlat Gardiner och lite ljus och prydnadskuddar idag med kännde för att piffa  upp lägenheten lite!


Frank har varit så trött idag.. lillgrabben var med till stallet igår oj vad  han sprang å hoppade och BADADE...  han tyckte det var så skönt!

2 dagars energi gick åt igår! :-p

Sitte  här nu åFunderar på vad  man ska göra för nåt  :-)

sitta  inne  å mysa framför tv:n Eller  gå ut och kolla en sväng :-)

Men just nu lutar det åt att sitta  inne...

kan juh inte lämna Frank hur länge som helst aja  vi får se  :-)







Bra låt detta!

http://www.youtube.com/watch?v=P1n1BWLsyHg

Av Anna - 7 augusti 2007 22:53

Ja ännu en stråååååålande dag påmin andra vecka tillbaks på jobbet, som tur va jobbar jag inte så länge iaf bara till 16:10 idag!

Sen satt  viute och åt bäcköring med kokt potatis och citron!

GOTT GOTT GOTT!!!(men en heldel ben :-p)

Sen bar det av till stranden i bredsand med Erik & Therese och deras Dolly och Mattias & FRANK!

Men dom var inte supersugen och bada direkt men det gjorde jag och Therese hundarna och grabbarna  var  badkrukor :-p

Men stoppade iaf ner Frank i havet eftersom han var sååååå sandig men det blev juh inte direkt bättre  för så fort han blivit badad  rullade han sig så fint i sanden  så han såg ut som en sandgubbe. man såg sant ett  tryne och två små svarta pliriga ögon! så det va bara ner i havet innan vi skulle  åka och bada av honom in i handuken och bort från stranden :-D

imorrn är det jobb igen men det börjar juh närma sig  Helgen i allafall.

fest blir det då! Och Jessica ska hänga med! skojj Henne  har man inte varit ut med sen jag bodde på alnön tror jag (vilket är säkert  minst 6år sen iaf)

Vi var juh i Ampes stuga i helgen shit shit shit Anna (jag) har nog aldrig varit så dragen! ojojojojojoj!!! å dagen efter ska vi inte ens prata om  VAD HÄNDE!!!!??*dricka vin,äta,spela krocket,blank,blank sjunga,Blank,blank,airobics,blank blank,blank,blank*

Men........det var säkert kul, såg ut så på bilderna iallafall!! ;-)

Så på lördan vart det lungt kollade på Dream girls & sen Hannibal The rising

ursh ursh ursh*kräks* den va juh ... ja ÄCKLIG!!

Näe inget jag skulle rekomendera!! Big nono.


Man kanske ska ta och gå och sova lite nu är juh en dag imorrn med!!

Då blir det surströmmingskalas.


(Jag många år sen)


Av Anna - 3 augusti 2007 17:08

ja  nu var ännu en dag avslutad...

är så jäääkla varmt på jobbet så man håller  på att döö  önskar att det fanns  en pool där!

ursh!

men nu ska vi äntligen iväg..mattias  är och hämtar Frank.

Sen bär dte av till ampes stuga  å grilla spela kubb kanske och  en aning vin ;-p

var en skön vecka att börja jobba inget fin väder  slutade tidigt varje dag plus att jag får helgen ledig!! TOPPEN!!

Nej nej här kan jag inte sitta..!!

Baj baj!!  :-)

Av Anna - 2 augusti 2007 22:43

ja då var denna  dag över också..

dagarna går alldeles för fort å gammal börjar man bli åren bara flyger känns  det som ..

satt och tittade på kort ikväll hemma  hos sara på hennes  systers barn å shit va stora dom blivit!!  tyckde det var nyss jag såg dom och nu e  Flickan 4 och Han 6år..  ojoj..

och sen frågade jag hur länge hon bott i lägenheten  nu  tyckte inte dte känndes  så länge men 6år!!!

tiden går alldeles för snabbt!!!Sara  Frank har slutat fisit  iallafall :-D

undra jag om man kanske ska gå och lägga  sig nu kanske ..

aja natti natti  och ett  litet grymt från FRANK!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards