Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Rubrik saknas

Av Anna - 25 januari 2010 21:36

nu  är  denna  dag  över  med. en  rikigt mysig dag med  Tuva.

tog en sväng på stan med.blev  lite  handling till  Tuva  2  barbapappa t-shirtar  och  en  annan tröjja  och  ett  par  byxor.

sen  hem och laga  mat  och sen  en och  en halv timmes  prommenad. Skönt!

8 dagar  i  rad  med  prommenader på över  en  timme!  bra  Anna & Erika.

Imorrn  är  det  jobb  igen.  vi  har  juh  halva  reapriset  som  började  idag  så det  lär  juh  bli  mycket  folk!


natti  natti!

 
 
Pia

Pia

30 januari 2010 17:03

Hallå!!!

Dyker ni upp imorrn? Gud va den lilla växer!!! Söt är hon oxå ;o))

Ha det gott så hoppas jag att ni kommer med Frankieboy imorrn ... Och så far han ju träffa sin brorsdotter ;o)

http://www.bamsetorpet.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 5 januari 2017 20:34

Så kul att jag hittade tillbaka min gamla blogg . ett par år har ju gått och det lilla snöret har ju blivit stor och börjat 2a klass och ridit i 2 år! Tur jag inte blir äldre 😂 ...

Av Anna - 14 september 2010 20:48

Jobb  hela  dan  ! fast  innan  jobbet  tog  jag  tag  med att  ringa  om  farmors  hemtelefon! Vilket god damn helvete!!!!!!  De började  i  onsdags  när Farmor  ringer  till  mig  och  talar om  att  hon fått  några  dosor från tele2 som hon sa...

Av Anna - 12 september 2010 13:13

Som jag  sagt många  ggr så  ska  jag  ta  tag  i  detta! Men  jag  har  bara  glömt  bort  att updatera  ;-)     Tuva  hon  växer  så  det  knakar. Har  nyss  märkt  att  byxorna  börjar  bli  aningen  korta  man  ser  juh  inte  själv  att ...

Av Anna - 13 april 2010 21:28

ÄÄntligen  mår  jag  bättre  så  jag  ringde  till  jobbet  och  sa  att  jag  kommer  imorgon, 10min senare ringde  dagis Tuva  har  magsjuka,  så  det  var  bara  att  ringa  tillbaka  tilljobbet  och  säga  att  jag  inte  kommer! Ena  sjuklinge...

Av Anna - 10 april 2010 16:24


  

Skapa flashcards