Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Anna - 9 februari 2009 21:35

Idag kom Sara och Madde  och hälsade på. det var trevligt med lite vuxet sällskap det händer juh inte så ofta, jag är rätt dålig på att höra av mig :D

Tänker bara att folk jobbar och då blir det som det blir.Drack lite the iallafall  och surrade en stund och Sara knäppte massa fina bilder på Tuva med sin systemkamera! hon fick många när hon ler och massa  miner jag har aldrig lyckats få en bild när hon ler för hon blir så focuserad på ljuset från kameran att hon glömmer vad hon gjorde innan bara för att slutartiden är så himla lång på min skitkamera! Jag MÅSTE skaffa enSystemdigitalkamera jag med!

Sen när mattias kom hem vart det middag Falukorv och stuvad blomkol  hur gott som helst åsså  lite jordgubs/blåbärspaj och glass till efterrätt!!

Har nyss kollat på Familjen Annorlunda tokigt va många barn, jag skulle  aldrig klara att ha så många barn!

Jag är suge på att  hitta på nåt imorrn! men jag vet inte vad! Nån som är hemma? som har tråkigt? som vill umgås kanske? :-D

imorrn blir det helstekt lax med holladaisås och potatis! jag längtar! och på fredag ska jag göra min goda  broccoli/baconpaj och bjuda farmor på!

har inte blivit någon bild på vagnen heller, men det kommer  väl nångång :-)

pratade med pappa  om dopet idag med jag måste försöka boka in det så att de som inte bor här  har möjlighet  att  få ledigt!Som pappa  tex som bor i småland.

men det blir i April eller  maj iallafall!

ska ringa till kyrkan och kolla  upp och så.

Men nu ska jag ta och stoppa  om min lilla tös  som ligger  och gnyr i sängen!

Puss och God natt!!

Kom även på Frank att  ha stulit min duntoffel!!




Av Anna - 9 februari 2009 10:31

Tuva har nyss vaknat nu så vi har bytt blöjan och nu ligger  hon och snuttar på gosefilten! sj'älv kollar jag på Topmodel. men det är väö strax matdags efter vaknandet. det börjar låta så iallafall!

Ovido - Quiz & Flashcards