Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Anna - 3 februari 2009 22:47

Hon är juh för rolig!

Mattias  satt   och sjöng för Tuva  han had  henne  i knäet och vílken min!

Först så gnällde  hon jättemycket åsså började Mattias  sjunga då vart hon knäpptyst och bara stirrade med öppen mun!hahahaha!!

Det såg ut som "va tusan gör du för någe?!?"

Hon såg nästan förskräckt ut!!




Av Anna - 3 februari 2009 21:34

idag har  det bara varit lugnt med!Var iof ut¨och gick med Tuva en sväng mitt på dan.

Men morrn  ska jag klippa och färga håret!  hur skönt som helst och få slippa  den här så kallade frisyren! Vet inte hur jag ska klippa mig men färgningen lär juh bli mörkrun som vanligt, resten får frisören bestämma! Ska vara där 13:45!


Tuva säger hej!!




Av Anna - 3 februari 2009 14:31

Har jag gjort något fel?

Ovido - Quiz & Flashcards