Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Anna - 17 februari 2009 23:02

Ja  hon är faktiskt en ängel min lilla ängel!

Hon är alldeles för snäll! jag blir bortskämmd! Trodde faktiskt att det skulle vara mer jobb med barn  med skrik och gnål !

Och vet ni!!  hon har börjat ta nappen  nu :-D happy me!!

Hon har bara tagit den i bilstolen och i vagnen tidigare!

Imorrn kommer mäklaren hit och värderar lägenheten med.

Nån som vill köpa?

Sen på torsdag ska vi glo en gångtill på den andra lägenheten .

men nu ska jag koncentrer mig på filmen!

Här är en liten bild på tuvis en bild som hon lyckats ta själv :-p

Gounge!!


Av Anna - 17 februari 2009 10:35

åhhh  va skönt  det fanns en ersätningsoverall till vindfleecen  som var utan huva. Jag la undan och ska sticka och hämta sedan idag :-)

va gla jag blir! älskar juh den här overallen!

Tack polarn o pyret för det!

Ovido - Quiz & Flashcards