Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Anna - 4 februari 2009 21:55

Jaa  då var det klart! nu är  man nyfriserad! känns  skönt.

men det bir mjuh som sagt aldrig som man tänkt sig!

Blev lite kortare än tänkt, jag som skulle  spara  ut.

Har inte riktigt vant mig än!

Vi vaknade i allafall klockan 9 så då käkade jag fruckost  och började göra ´mig klar. Åsså  ringde Anna så jag sa  att hon kunde juh komma upp en sväng innan jag skulle  iväg  för klockan var juh bara 12  skulle juh gå ett.

Men så kollade jag på telefonen om nån ringt för jag hade på ljudlöst!

KLOCKAN ÄR JUH FÖR TUSAN  ETT!! och jag var  absolut inte klar  så det var bara att skynda på! slängde på Tuva lite kläder och på med lite  mascara på mina ögon och på med ytterkläderna och iväg! så jag kom bara 5 min innan fast jag hade tänkt att jag skulle  vara där  åtminståne en kvart innan så jag hann titta i lite frisyrtidningar. men så blev det inte.

Sen när jag sitter i stolen ser jag va "fint " jag sminkat mig! hade typ rullat hela mascaraborsten på ögonlocket! aja  sånt är livet!

kom hem vid fem! och då kom Farfar Ove och hälsade på sen for Mattias och handlade¨!  det blev pastasås (tomatbasilica kyckling bacon cashewnötpasta) :-) gott var det iallafall  medlite färskbroccolitill!

Sen råkade det bli en milkshake till efterrätt!

Tuva   Var juh med mormor heeela tiden när jag friserades i flera timmar  hon var så duktig  och fick beröm av mormor  att hon var så  snäll!

Min ängel!! Hon var  och fikade med Mormor och Hennes kompis AnnMarie!

Näe  nu ska jag ta  och kolla  nyheterna sen ska jag krypa ner i sängen tror jag! Får  se vad man hittar på imorrn!

Här  r en före och Efterbild!

 Före

Före

Efter

Åsså  En bild på 'Tuva såklart!

Av Anna - 4 februari 2009 12:10

Nu ska jag snart klippa  mig längtar  ska börja göra  mig i ordning innan jag måste gå!

Tuva ligger juh och sover oxå.uppdaterar väl med en Efterbild  sedan!

Ovido - Quiz & Flashcards