Alla inlägg under september 2008

Av Anna - 22 september 2008 09:47

nu är hon äntligen här och hon kom på dagen oxå :-)

4:20 den 19/9 valde hon att kika ut :-)

våran prinsessa!!

hon har inget namn ännu  men det kommer  :-)

Av Anna - 17 september 2008 17:25
Du är

Du är
Fantomen
  74%
Stålmannen
  66%
Kattkvinnan
  65%
Batman
  58%
Robin
  49%
Wolverine
  44%
Hellboy
  43%
Hulken
  41%
Spindelmannen
  33%

Du är en levande legend
som har ditt hem i djungeln.

http://i279.photobucket.com/albums/kk128/testportalen/fantomen.gif">

Klicka för att testahttp://www.testportalen.se/\">testa> vilken superhjälte du är!

mvc

Av Anna - 17 september 2008 12:38

ja nu har jag varit på mvc  igen.. för sista gången hoppas  jag   för nu för bäbisen ta och titta  ut tycker  den borde förstå att den inte får plats  nå mer.

huvudet är fixerat iallafall  det var det juh inte sist då var det ruckbart.

så jag hoppas  på att bäbisen kommer  i helgen..  vill juh veta vem som är där inne!!!


Av Anna - 16 september 2008 14:16

ja 3 dagar kvar på Bf.

menkänner juh inget  så där här lär säkert ta tid  det...

lite mensvärk men inget mer...lite jobbigt att ha mensvärk bara ..

men det kan man leva med..

har frunktansvärt tråkigt  här hemma. mattias jobbar juh på dagarna så jag och och Frank får  roa oss själv..

men vi är lika lata båda 2.. :-D


Av Anna - 14 september 2008 14:51

kunde inte låta bli  alla  hennes  bilder är så himla vackra

En adress med massor  av hennes  bilder.

http://www.andrea-schroeder.com/AGeddese.html

Av Anna - 14 september 2008 14:09

Av Anna - 14 september 2008 13:49

ja  gott va  det igår som vanligt  på 7 kryddor.

sen gick vi hem till mamma  och åt  tårta. GOTT!

vi fick en jättefin bok "mina första 5 år" med fotografier  som Anne Geddes  tagit. den va  så himla fin.. vilka  bilder.

sen vi 22 tiden gick vi hem och slog på en film...  men var tvungen och förflytta  den till sovrummet..  va så himla trött  men jag såg faktiskt klart den..  duktigt av mig..  hinner  aldrig se klart nån film nu för tiden.


idag blir det bara lungt är lite trött. funderar på att ta och lägga  mig en stund.

återkommer  kanske senare.

här  är lite bilder som Anne Geddes tagit.


Skapa flashcards