Alla inlägg under maj 2009

Av Anna - 28 maj 2009 22:37

lire  Twin peaks  för  hela slanten!!   har ni sett  serien??

Av Anna - 28 maj 2009 22:27

men  mattias  renoverar och ja har inte tid att sitta vid  datron.. men en ild  ska jag bjuda på  :-)min trollunge!!

jag ska skriva mer  en annandag!!!

Före

Festen  skulle  jag skriva så var klassfesten sååå  skoj!  superkul att träffa alla!!!  kommer  lite bilder från det sen...  men nu en ild  från denna  fantastiska dag!!


Av Anna - 19 maj 2009 22:32

Idag  blev  Tuvisen åtta månader  MAMMAS  STORKICKA!!

Det går  juh så himla  fort.. 

Och  jag kan inte bjuda på nåt kort idag med  för  kameran är  fortfarande inte laddad...  seeg fia jag är!!! men  imorrn!



Tänk så  fort det går......



Av Anna - 18 maj 2009 23:15

Han är  juh bara för  störtskön!!

Av Anna - 18 maj 2009 23:12

Tuvas  första    och andra  tand!! dom kom i lördags!!!  :-)

Ovido - Quiz & Flashcards