Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Anna - 6 maj 2009 23:43

Av Anna - 6 maj 2009 23:25

fy  och ursh!!!!!!

jag  vill  juh hitta  nåt  till 10års jubileumet att ha på kroppen,  när jag bara har massa  gammalt  eftersom man var  gravid  under hela förra  sommaren så äger  jag typ  inget!!  förutom det jag hade när  jag jag gravid  då som sagt..  men jag är inte såååå sugen att ha  det på mig..  och jag hittar verkligen inget alls  har glott på nätet nu men  näeee  inget där  heller!!

Och inte nog med att man inte  hittar nåt..  MAN ÄR  TJOCK OCKSÅ!!

så skulle  jag hitta  nåt  så kan jag väl inte ha  det för att  man ser ut  som man är gravid  igen..... huuuuuu....   man får  väl ta  och köpa sig ensåndär  kroppsstrumpa  och  klämma  in allt  löst i.....

Av Anna - 6 maj 2009 13:09

lillgumman var sjuk hela helgen..  men igår släppte febern äntligen...så nu är hon mkt bättre..  fast hon har bara haft feber och inget annat....

Ovido - Quiz & Flashcards