Alla inlägg under april 2010

Av Anna - 13 april 2010 21:28

ÄÄntligen  mår  jag  bättre  så  jag  ringde  till  jobbet  och  sa  att  jag  kommer  imorgon,

10min senare ringde  dagis Tuva  har  magsjuka,  så  det  var  bara  att  ringa  tillbaka  tilljobbet  och  säga  att  jag  inte  kommer! Ena  sjuklingen avlöser den  andra.

Lillfisen! nu  får  hon  sluta  vara  sjuk.  tycker  synd  om  henne!

så  imorrn  blir  det vara  hemma  med  en  stackars  sjuk tuva..

Av Anna - 10 april 2010 16:24

  

Av Anna - 10 april 2010 16:20

Med  bilder  på  lillgumman!

Det  va  inte  igår!

      

Av Anna - 10 april 2010 16:08

hört  den  förut? ;-p

Jag  provade  igår  att  skriva  ett  inlägg  åsså  låste  sig  dator******!

men  vi  provar  igen  :-)  Fick  bilder  på  Frank  igår  som  en  fotograf  tagit  hur  fina  som  helst  blev  dom!  här  kommer  dom  :-)


            

Ovido - Quiz & Flashcards