Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 26 november 2009 21:02

idag har man ridit för första gången på 1½år. känns i häcken kan jag säga!

Damit alltså, men det var skönt och komma  ut. ska rida imorgonbitti med, får se  hur det går med den här onda rumpan!

Gofisen var på dagis  till halv2 idag  så hon fick vara med barnen en stund, hon bara älskar dagis! Gounge!

måste få till datorn så jag kan uppdatera med bilder!i helgen jobbar man igen, rätt trevligt speciellt på söndag när det är julskyltning.

mys !!

Har ni tagit fram julen?

jag gjorde iallafall det idag..  så nu är det jul hos  boström/granholm!


nu ska jag iallafall  lägga  mig i soffan  med  min onda rumpa  och kolla  på criminal minds! imorrn äre  fredag!!!


Av Anna - 23 november 2009 09:10

 hej hej!

Har  lämnat  tuva  på dagis  idag  klockan 8  fast  hon inte  behövde  gå  förrens 10:30.

Men det var omfotografering idag  , det vartfel på bildera  som dom tog sist  så det måste  göras  om :-(

hoppas  dom hinner  komma  innan jul.

Jobbar  bara 3 dagar nu  sen är  man ledig tors fre, men jobbar helgen.

Ska  förmodligen rida  med   då när jag är  ledig.. trevligt  det  var  sååå  längesedan  får  se om det går  eller om musklerna  har  förtvinat till sladder...

Vilket  det förmodligen gjort med tanke  på kroppsformen.

En spark i arslet  skulle  man ha!

Ska strax  börja  göra  mig klar för jobbet  men en liten stunds vila först framför  tv:n

Sen blir det kalas  efter jobbet  hos  farmor som fyller  75idag!!  GRATTIS FARMOR!!


Tuva  går  nu  också  det har jag inte   berättat! Stor tjejjen!

Hon har även ett  par varntar  som hon bara älskar. en vanta  ska  helst  alltid  vara på, fast  ibland lyckas  jag  gömma  den, då glömmer  hon bort :-D

Ha  en toppen  dag allihop!!

Ovido - Quiz & Flashcards