Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Anna - 13 februari 2009 20:55

Det blev en dag på Birsta iallafall ringde till Malena och hörde vad hon skulle göra! Hon var på  att åka en sväng och strosa på Birst var hur trevligt som helst! Vart lite shopping med! En superfin klänning var supernöjd med  den, har inte hittat nåt till mig själv p¨å jättelänge!! och nu äntligen hittade jag nå jag gillade och som faktiskt satt bra  också!Vart lite till Tuva med som vanligt! plus alla Hjärtans present till både Tuvisen och min älskling!Se en fika på Waynes i vanlig ordning.

Vi har handlat gomat tillsimorrn  med! Fast vi käkade jättegod mat idag med! För efter birsta for jag till Farmor igen och lagade mat  så hon fick smaka på min Broccoli/baconpaj  såå  gott vart det med en god sallad  till!

Sen hade hon bakat semlor till efterrätt! Jättegott  men jag va juh så proppmätt så man fick juh knappt  i sig!

Aå vi kom nyss hem  men Tuva somnade när jag knäppt  upp overolen så  hon sover nu lillgumman! Nu ska jag koncentrera mig på lets dance eller jag ska nog ta mig ettvarmt bubbelbad!! :-)

Ha en fortsatt  trevlig  kväll  det ska  jag ha!!


Av Anna - 13 februari 2009 11:54

 det blidde inget birsta idag, tråkigt men det får bli en annan gång :-)

Va så himla sugen och gå  och glo en sväng.

Men det är så tråkigt och gå ensam eller ja jag har juh Tuva  men en vuxen  då ;-p

vet inte vad man ska hitta på idag  tycker det är jobbigt at gå på stan också  det blir så mkt av oh på med kläderna eftersom att allt inte är under samma  tak :-)

Aja  får se vad man hittar på . :-)

Av Anna - 13 februari 2009 09:42

Det gick precis upp för mig att  det är FREDAG DEN 13:E IDAG!

ursh!! tycker inte om denna  dag! Det lär väl hända nåt dåligt!

Av Anna - 13 februari 2009 09:39

nu har Lillhjärtat vaknat iallafall  och ligger  här i soffan och grejjar med bitringen som är favoritsaken den här veckan.n plus  den nya  oranga kissen  som hon fick. och nu rkade hon se att det var tecknat på tv:n och det är juh jätteroligt tycker Tuva! Lillhjärtat!!

ska ta och fika innan jag ska göra mig klar.

Ha en bra dag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards