Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Haha ha!!

Av Anna - 10 februari 2009 23:08

ja måste berätta!!! igår satt hela familjen i soffan, tuva satt i mattias knä och jag brevid.Då började jag sjunga (dancing queen) rätt jävla illa faktiskt Tuva kollde på mig och började stoortjuta verkligen! då jag slutade sjunga slutade hon gråta men då började jag sjunga igen och tuva stortjöt igen! hahaha såg så himla roligt ut! fick det faktiskt på film!Jag tror iallafall att det visar på att det inte blir nån artist av mig iallafall ;-P förmodligen inga vaggvisor heller  :-D

 
 
Linda

Linda

11 februari 2009 01:21

Heej
Kul att se att d funkar så bra för er!
Men hon är ju helt underbar!! Åhh så lik dig =) Blir så varm i hjärtat när ja ser bilder på henne när hon ler .. Så underbar!!
Ojj va man upprepar sig haha men men var bara tvungen att skriva men det vet du ju redan om att du har VÄRLDENS sötaste unge!
Kul att du bloggar mer nu! Följer er dagligen :) En av mina favvo bloggar hehe
Men den vita hunden? vems e d ? ålder? ras? Var ju sååå fiiin!
Ta hand om er nu! Massa Kramar Linda Spjälle

http://spjalle.blogg.se

 
Ingen bild

Eleonor

11 februari 2009 14:03

Haha! Härlig liten tjej den där Tuva :) Jag måste få träffa er om jag kommer hem i påsk! Mamma skickade förresten en bild till mig på Tuva från när hon och Marie hade varit barnvakt en gång..vilken söt frisyr! Tuppkam deluxe :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 5 januari 2017 20:34

Så kul att jag hittade tillbaka min gamla blogg . ett par år har ju gått och det lilla snöret har ju blivit stor och börjat 2a klass och ridit i 2 år! Tur jag inte blir äldre 😂 ...

Av Anna - 14 september 2010 20:48

Jobb  hela  dan  ! fast  innan  jobbet  tog  jag  tag  med att  ringa  om  farmors  hemtelefon! Vilket god damn helvete!!!!!!  De började  i  onsdags  när Farmor  ringer  till  mig  och  talar om  att  hon fått  några  dosor från tele2 som hon sa...

Av Anna - 12 september 2010 13:13

Som jag  sagt många  ggr så  ska  jag  ta  tag  i  detta! Men  jag  har  bara  glömt  bort  att updatera  ;-)     Tuva  hon  växer  så  det  knakar. Har  nyss  märkt  att  byxorna  börjar  bli  aningen  korta  man  ser  juh  inte  själv  att ...

Av Anna - 13 april 2010 21:28

ÄÄntligen  mår  jag  bättre  så  jag  ringde  till  jobbet  och  sa  att  jag  kommer  imorgon, 10min senare ringde  dagis Tuva  har  magsjuka,  så  det  var  bara  att  ringa  tillbaka  tilljobbet  och  säga  att  jag  inte  kommer! Ena  sjuklinge...

Av Anna - 10 april 2010 16:24


  

Ovido - Quiz & Flashcards