Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

mmmm

Av Anna - 17 mars 2008 18:45

Ja då var det måndag igen .. dagarna går fort...

Vart inte så mky skrivande förra veckan...har varit lite trött..

har väl inte hänt någe speciellt heller just... Frank är frank och blir knäppare och knäppare  ;-p

Har varit i stallet och andats in all frisk luft och den goda stalllukten!

Varför luktar det så himla gott??  jag skulle  kunna ställa in en säng därinne??

Har varit lite krasslig mått himla knepigt eller Mår himla knepigt ska man väl säga..

Måste kopiera Franks pass  så jag kan skicka in papperen på han ..

man säger  till mig att ,man kan kopiera på biblioteket?

så jag får väl bege mig dit.

För han ska vara med på hundutställningen i maj så är det bara!


Föressten  på melodifestivalen sa juh Björn gustavsson att  americanarna kommer  att söka på beatbox och få fram honom och höra allt  jubel och tr att han är sååå  himla bra i sverige för dom fattar juh inte vad  han säger  .

Så jag sökta på Beatbox på youtube.com  och va  fick jag inte upp på första  joooo  björn gustavssson på beatbox  ;-)

Här är lite kommentarer från sidan:


krisle34987 (4 minutes ago) Show Hide 0 Poor comment Good comment Marked as spam Reply | Spam WTF is this, please kill pretty boy, fucking hell makes me mad shajjn (17 minutes ago) Show Hide 0 Poor comment Good comment Marked as spam Reply | Spam Dvs, sudda bort era jävla självbelåtna smil, för det här blev/är inte så kul som ni kanske vill tro, och hoppas på. Era försök att övertyga/ lura eventuella amerikaner m.m är, däremot, roande - för att inte säga pinsamma. hamoolio (18 minutes ago) Show Hide 0 Poor comment Good comment Marked as spam Reply | Spam Haha ska vi avslöja :P? shajjn (23 minutes ago) Show Hide 0 Poor comment Good comment Marked as spam Reply | Spam Det här lurar ingen. Utan en passande översättning är klippet värdelöst, den uppfyller inte sitt tänkta syfte. hwaani (29 minutes ago) Show Hide 0 Poor comment Good comment Marked as spam Reply | Spam OMG THIS SHIT BLOWS!!!!!! xmanusboy (30 minutes ago) Show Hide 0 Poor comment Good comment Marked as spam Reply | Spam this is not beatbox :S:S Lind3 (36 minutes ago) Show Hide 0 Poor comment Good comment Marked as spam Reply | Spam Men lägg upp en med sub. Han skämmer ju ut oss:P jahakeff (46 minutes ago) Show Hide 0 Poor comment Good comment Marked as spam Reply | Spam in sweden we think beatbox isn't suppose to be good, we say the badder the better if you fattar??. This guy hät is "går inte av för hackor" ,,kinda like tom brady....follow? GoOoOoOOOo0ogle (46 minutes ago) Show Hide 0 Poor comment Good comment Marked as spam Reply | Spam He won the Swedish beatbox award! He is best in sweden! I promes! Why should he say that in television anyway? äåö GoOoOoOOOo0ogle (46 minutes ago) Show Hide 0 Poor comment Good comment Marked as spam Reply | Spam He won the Swedish beatbox award! He is best in sweden! I promes! Why should he say that in television anyway? äåö Next Pages: 1 2 3  ... 

View all 398 comments

Comment on this videoPost a video response
Remaining character count:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 5 januari 2017 20:34

Så kul att jag hittade tillbaka min gamla blogg . ett par år har ju gått och det lilla snöret har ju blivit stor och börjat 2a klass och ridit i 2 år! Tur jag inte blir äldre 😂 ...

Av Anna - 14 september 2010 20:48

Jobb  hela  dan  ! fast  innan  jobbet  tog  jag  tag  med att  ringa  om  farmors  hemtelefon! Vilket god damn helvete!!!!!!  De började  i  onsdags  när Farmor  ringer  till  mig  och  talar om  att  hon fått  några  dosor från tele2 som hon sa...

Av Anna - 12 september 2010 13:13

Som jag  sagt många  ggr så  ska  jag  ta  tag  i  detta! Men  jag  har  bara  glömt  bort  att updatera  ;-)     Tuva  hon  växer  så  det  knakar. Har  nyss  märkt  att  byxorna  börjar  bli  aningen  korta  man  ser  juh  inte  själv  att ...

Av Anna - 13 april 2010 21:28

ÄÄntligen  mår  jag  bättre  så  jag  ringde  till  jobbet  och  sa  att  jag  kommer  imorgon, 10min senare ringde  dagis Tuva  har  magsjuka,  så  det  var  bara  att  ringa  tillbaka  tilljobbet  och  säga  att  jag  inte  kommer! Ena  sjuklinge...

Av Anna - 10 april 2010 16:24


  

Ovido - Quiz & Flashcards