Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Anna - 9 mars 2008 18:27

Har inte gjort ett skit i helgen eller  ja  jag va i stallet fredag och lördag :-)

Sen kom juh Erika & Wera och hälsade på¨ det  va  jättetrevligt.. hon hade juh blivit stor sen sist man såg henne :-)mattias tyckte att våran skulle  komma ut nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. att jag lixom skulle skynda på mig lite.tycker väl iof jag med! det är rätt jobbigt och må dåligt helatiden och inte kunna  och orka vara med på nånting.

Har hunnit gå ner två kilo.. men det är väl för att man får i sig så lite.

Jäkla skit! Jag hade juh förväntat mig att man skulle  njuta av detta!?

Men så vart det inte riktigt, man är bara  tjock och mår illa och har tråkigt..

hoppas  bara att det går över snart!

Har hört av en tjej jag känner, hon var dålig i sju månader??!!! TÄNK om det blir så..????


Och inte blev det någon hundträff  heller!! Dumma  väder! Frank och jag hade juh sett fram emot detta  och nu får vi vänta till den 6:e april!!

och då jobbar jag så jag hoppas jag kan få ledigt..

Det är juh ett tag kvar iallafall  :-) så förhoppningsvis :-)


Näe  nu ska jag slänga mig i soffan och vänta på att en Annan del av köping börjar!!!

baj baj sålänge!!!!!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards