Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Anna - 26 mars 2008 22:08

Hellojs!!!


Japp  ännu en dag jobbad  och klar..  for till stallet direkt efter jag slutat idag. Medans carro borstade så kliade honey mig..hon tyckte  det var skönt när hennes matte kliade henne med borsten och tog bort gammalt hår. :-)

När jag va där uppe i stallet så vart jag så sjukt sugen på räkor och avocado, så vi stannade till på ica  innan vi får hem så jag fick handla.

Och såå himla gott var det..

Hann juh iallafall behålla det en timme tills  nu  när det ligger i toastolen igen.. så var det med  det.

Trodde  att jag kommit förbi det här  men icke.

Hur länge ska det vara såhär???!!!

aja imorrn är man juh iallafall  ledig ska bli skönt och bara slappa.  en sväng till stallet blir det väl i allafall.. alltid skönt och komma  ut i friska luften.

Och andas hästandedräkt! det luktar så himla gott skulle kunna stå och  lukta hur längesom helst om jag fick ..  bara stalllukten funkar också iof.

Var juh faktiskt ut en halvtimme  i lördags.. tyckte jag var en bedrift av mig :-) eftersom jag har förmågan att va halvdöd vid 9tiden... men jag  lyckas oftast härda ut tilll nånstans vid elva..Oftast iallafall.

Höll på att somna i soffan för en stund sen .. så jag tänkte om jag går och duschar  så vaknar jag nog till..  ja just nu e  jag lagom pigg iallafall..  men det dör väl av om en kvart igen.. Hade juh liksom tänkt att jag skulle vara vaken länge ikväll  och titta  på film och så eftersom jag som sagt är ledig imorrn.. men det va juh en fin tanke....


"Frank ligger  och snarkar hör han inne i  vardagsrummet"

intresseklubben antecknar eller vad! ;-)


Aja nu ska jag slänga på mig en jacka och ett par skor kanske och se om frank är sugen på en sista promenad och  tömma blåsan..


Natti natti!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards