Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Anna - 28 mars 2008 22:14

Som sagt äntligen fredag..

Känns  som det har avrit en lång dag.

mycket folk i butiken och  mycket att göra :-)

Man blir trött i huvet.

Men nu är man iallafall ledig. skönt.. ska in och jobba en sväng imorrn bara så mina arbetskamrater får äta en matbit :-)

Sitter och vä'ntar på att nyheterna ska ta sluta så man får se  vem som vinner  let´s dance..

Har väl inte direkt följt det.. men har kollat när det inte funnits nåt bättre.

Så man måste juh se  vem som vinner  iallafall! tyckte iallafall att matTina var bäst idag!


Köpte 2st jättefina plåtburkar på krabat idag! Har en liten förkärlek till plåtburkar nu för tiden, köper överallt  där jag hittar fina plåtburkar.

På loppisar har jag faktiskt hittat jättefina burkar (tycker jag iallafall)


Fick höra nu att Timrå vann! säkert jättekul för den som är intresserad!

Själv kunde jag inte bry mig mindre.

Jag har som aldrig varit insatt i det här fenomenet sport. möjligen utövat en aldrig glott på nåt dyligt! VARFÖR DÅ... jag förstår inte.. men Smaken är som baken den är delad! Och tur är väl det vart skulle skiten ta vägen annars??


Aja nu börjar let´s dance igen..


Ha En trevlig fredagkvall!! Det ska jag ha!! :-)


Ovido - Quiz & Flashcards