Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Anna - 5 mars 2008 20:20

Ja då var det onsdag igen veckorna går juh fort!

Det e  tusan jobbigt det här önskar bara att illamåendet kan gå över ..

kan juh för tusan inte äta nåt!

är juh inte sugen på nåt, åsså kan jag inte laga mat för matoset!

och min käre sambo har brytit handen så det är juh inte så lätt för honom heller :-/

aja hoppas det snart går över så man inte behöver gå fler månadet på detta viset.. då kommer jag och döööööööööööö innan det är klart..

ska det va såhär?! Jag hade juh tyckt att man ska må så bra och så  men fantisera kan man juh ;-)

får åka mer till stallet  där är det ända stället jag på bra konstigt nog!

känns  som om allt försvinner  där. mår inte ens illa?!

konstigt konstigt..

jaja....  och på söndag är det en ny frallaträff i Härnösand!!! superkul då ska frankenstanken få busa!!!!!

Det var en superide från den som kläckde den!

näe nu är det snart tv och sen ska jag väl nanna kudden :-)


Natti natti!!!

Ovido - Quiz & Flashcards