Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Anna - 12 mars 2008 20:41

Guuuuud va  det regnar! det slutar aldrig .. och Frank ja han vill inte ens gå på promenad så jag har i princip släpat runt honom .

Han totalvägrade ändå fick han regntäcke på sig..  men nej nej aldrig i livet att HAN skulle  vara ute i regnet.

Vad gör man  jag försökte prata allvar med han men då försökte han hoppa upp i famnen så jag skulle bära  honom .

Bära???!!!!?? ALDRIG I LIVET! Fattar inte han är  hund han borde vilja vara ute jämt?!Knäpphund  när jag sa att vi skulle  gå hem, han benen knappt  med honom han kastade sig på dörren sprang upp för trappan och  in i lägenheten och jordens fart upp i soffan där la han sig och ligger  fortfarande.. gruvar mig redan till sista kissen.

jag får väl ta med mig korv.



Hittade länken när jag sökte på fransk bulldog .


Lägger  till en bild på frank när han såg sin första snö..

(Den tycker hanjuh i allafall om när den ligger  på marken)


Ovido - Quiz & Flashcards