Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Tuva 6 månader!

Av Anna - 19 mars 2009 23:04

....Vad  dålig jag är  och skriva  men jag ska  bli bättre  men jag har bara inte haft tid..  har varit  så himla  mkt  helatiden ¨men nu  har jag inge inplanerat på ett tag ...

Har  varit  på jobbfest  hur kul som helst där var jag i lördags   plus  att  min kompis  från förr  Eleonor kom och hälsade på från norge  såå  roligt!

Sen på söndagen skrev vi kontrakt på nya lägenheten! skööööönt   med  större  vi får tillgång  till den   den 15:e maj  men flyttar inte ut från denna  förrens  den 15:e juni. skönt  då hinner man renovera  vilket det behövs!

Sen efter vi varit  hos mäklaren och skrivit  på  så  gick vi till mattias  mormor  och morfar  och fikade.

Sen har jag varit på spa party och idag sexparty   varit  på birsta en dag  träffat  mamma  hälsat på Erika  och Wera. varit med farmor handlat  mm.

Men imorrn   har jag inget för mig!!!


Vad tiden går fort nu är min prinsessa  redan 6 månader gammal!

Stora tjejjen, Mamma  köpte present  till henne.

Har s gärna  velat  ge  henne  den för  hon har  tyckt om den så mkt  när hon varit  hos  Wera   och  nu  i 6månaderspresent  fick  hon den  av  mig

och  sin pappa!lillgumman  hon har  varit  så  himla  snäll  idag  med 

Hemma  hos Erika  somnade hon på soffan  där   bara  rakt upp och ner  och sen  har hon varit med helakvällen  och varit  vaken och inget gnäll alls.

Bara en glad tjej!Nu ligger  hon och sover!

Hon är det bästa  som finns!! Mitt allt!

Nu ska  jag ta  mig ett glas  mjölk och kolla  klart på Seinfeld  och sen krypa ner i sängen!!

Natti natti på er!!

Tänk  va  tiden går  fort! här  är  Tuva  barab  någon minut !


och här bara någon timme  i sina första kläder!

 Och NU....  min stora  tjejj..  kunde inte bjuda på någon bild från idag  sladden till  kameran är på villoovägar :-)

 
 
Sara

Sara

24 mars 2009 06:44

Vart ligger nya lägenheten då? [:

http://krysset.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ante

25 mars 2009 07:06

gu va lik hon e dig anna :D Ante

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 5 januari 2017 20:34

Så kul att jag hittade tillbaka min gamla blogg . ett par år har ju gått och det lilla snöret har ju blivit stor och börjat 2a klass och ridit i 2 år! Tur jag inte blir äldre 😂 ...

Av Anna - 14 september 2010 20:48

Jobb  hela  dan  ! fast  innan  jobbet  tog  jag  tag  med att  ringa  om  farmors  hemtelefon! Vilket god damn helvete!!!!!!  De började  i  onsdags  när Farmor  ringer  till  mig  och  talar om  att  hon fått  några  dosor från tele2 som hon sa...

Av Anna - 12 september 2010 13:13

Som jag  sagt många  ggr så  ska  jag  ta  tag  i  detta! Men  jag  har  bara  glömt  bort  att updatera  ;-)     Tuva  hon  växer  så  det  knakar. Har  nyss  märkt  att  byxorna  börjar  bli  aningen  korta  man  ser  juh  inte  själv  att ...

Av Anna - 13 april 2010 21:28

ÄÄntligen  mår  jag  bättre  så  jag  ringde  till  jobbet  och  sa  att  jag  kommer  imorgon, 10min senare ringde  dagis Tuva  har  magsjuka,  så  det  var  bara  att  ringa  tillbaka  tilljobbet  och  säga  att  jag  inte  kommer! Ena  sjuklinge...

Av Anna - 10 april 2010 16:24


  

Ovido - Quiz & Flashcards