Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Anna - 16 mars 2009 11:13

Ursäkta  som vanligt att jag är segast i stan på att pränta ner något  här  men jag har haft fullt  upp.

I Fredags skulle  dom nya köparna av lägenheten komma  hit och skriva konrakt.

Så Jag skulle  baka  kladdkaksmuffins  till kaffet.

När vi hade visning så stoppade jag in en vattenkanna och och stoooor  bytta i ugnen för  byttan fick inte plat  någon annanstans och det var inte min och jag ville  inte ha den framme  under visningen, samma med  vattenkannan.

Men jag slog på ugnen och skulle  stoppa in muffinsarna.

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit  helvettes j*vla f*an.

PANIK  i mitt huvud! jag sprang runt som en galen höna i köet  och kom INTE på hur man öppnade ugnen.ahhhhhhhhhhhhhhh

Jag fick iallafall av ugnenöppnade  dem  slängde in alla  djur  i sovrummet så dom inte skulle  bränna  sig på ugnen  som stod  helt öppen,

Med Tuva under armen sprang jag ner till  grannen..

What  to do??!!??  säger  jag så hon kom upp !

Ovh vet ni?!  jag var juh helt  säker  på att jag skulle  få köpa en ny spis.

en hon fick bort allt!!! Men byttan  och vattenkannan blev ett riktigt konstverk.  hahhaaha.

Så när det var klart så satte  jag in muffinsarna igen och satte  mig i soffann i väntan på att  dom skulle  bli klara......ser ni vart jag vill komma*? :-p

Helvetes j*vla skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!  IN i köket fort som bara tusan..

 Too late!

Så det var  en del av min fredag  den 13:e.

Som tur var  vlle  dom inte ha nåt kaffe  :-D

Någon fler  som hade som "tur" som jag på denna fantastiska dag?


hittade inte kamerasladden så det får bli bild  sedan :-)

Ovido - Quiz & Flashcards