Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Anna - 23 mars 2009 22:17

ursh  tempot  verkar inte lägga  sig. jag hinner  inte med  mig tycke  jag , har så mkt  jag måste göra känns  det  som och jag hinner  inte med mig!

Min hjärna pajjar snart..  jag skulle vilja andas ut en dag och  bara vara ....Fast bara  vara  tillsammans  med Min älskade  dotter!!


Var tvungen och åka  och köpa  ett  nytt spjälskydd  till henne idag, vet inte hur  hon bär  sig åt men i förrgår  hade  hon lyckas  pilllra igenom  benet  så  hon gallskrek  och i natt  heeela  armen, så  idag  så var man tvungen och köpa  ett  högre  och fastare  spjälskydd.

499:- fattigare! roligt värre!


 näe  nu ska jag be  min kära andra  hälft att  han kan knåda på ryggen  lite så jag får slappna  av  innan hjärnan  tar time  out och flyttar  till  månen.

natti natti på er!

Ovido - Quiz & Flashcards