Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Anna - 30 mars 2009 19:59

Hellojs!

i  helgen har vi inte varit hemma  vi har  varit  hos  Tuvas Farfar i Östtjärn jättetrevligt  med god mat och trevligt sällskap!

Skulle  juh på Frallaträff  men det blev inställt pga sjukdom. så nu får frank vänta ända tills  sista lördagen i april  :-(

FRANK VILL LEKA!!!NÅN SOM VILL LEKA MED FRANK??

Och Tuva  har redan gått och lagt sig hon.. vilket lär  resultera  i att hon vaknar suuuuuuuuuuuuuperttidigt.så det blir og en tidig kväl  förmig med.

Vet inte vad  jag ska ta och hitta på imorrn  för en gångsskull har jag inget uppbokat den här veckan. känns  lite knepigt.Men nu känner jag lite ..  vad  ska jag hitta på??


Måste även  köpa nya  pyjamasar åt  Tuva hon  har växt ur

 dem  :-(



å planera till dopet måste jag göra  med..   jag har några måsten kvar.. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards