Alla inlägg den 13 april 2008

Av Anna - 13 april 2008 11:14

ja  då var det söndag igen och dax  för jobb imorrn.. helgerna  går  fort när man har "roligt".

Har  inte gjort mkt  i helgen.. var på middag  hos farmor i fredags och sen gick jag ner  för att  hyra  film flera  stycken för jag ksulle  vara upp hela natten...  tyvärr  tog jag juh mig bara  igenom..  eller  ja inte  ens första  filmen.

så  såg den  på lördag  dag i stället.. sen igår var jag iväg till  min mor  en sväng och  hälsade på.var faktiskt och bokade barnvagn oxå :-)

Sen vart det stallet på eftermiddan..  sen var jag så trött..men tänkte att jag måste  fan göra  nåt så jag och Mattias  gick bort  till Anna  och Ampe..  där  vart vil väl en timme  eller  nåt  för att sen gå hem och se  på filmerna jag hyrt. (och idag skulle  jag oxå vara uppe  hela natten) satte  på filmen .. han se  inledningen och vaknade  nu  :-(

vaaaaaa  roligt! så jag får väl se  den nu istället.


såg den här  lilla  gubben igår... vad  är  det för  något??

jag tyckte i allafall att  den var läskig...ursh!




Ovido - Quiz & Flashcards