Alla inlägg den 4 april 2008

Av Anna - 4 april 2008 23:21

Tänkte bara säga  att  ni som läser får gärna skriva en rad :-)

skulle  vara trevligt och veta vilka som läser :-)

Av Anna - 4 april 2008 23:01

Jaaa  som sagt jag vet att jag är sämst ! nu har det gått  en hel vecka igen.

Men jag har faktiskt en ursäkt  och jag har avrit  dålig hela veckan..  och nu efter magsjukan så blev jag förskyld . men det kan jag leva med i allafall  :-)

Tog mig ut ur lägenheten igår i allafall  och gick en långpromenad med Erika Wera och Frank såklart :-) det va trevligt med lite besök :-) händer juh inte allt för ofta att nån kommer  och hälsar på.

Och idag  tog jag en sväng på stan. hittade en jättefin burk på antikvitetsaffären.. älskar gamla plåtburkar!!!

Och sen var jag och carro  och fikade  en sväng...  hittade  faktiskt en svart lång kofta oxå.. denbehövde jag :-)

Har hittat en jättefin klänning i lördags soom jag bara älskade. problemet är juh att jag inte kan ha den.. men jag köpte den i allafall!! jag kan juh ha den sen :-D förhoppningsvis i allafall. en jättefin jeanstubklänning med knappar fram från Martins är det. men jag kan knäppa den över  tuttarna så man kan ha en tajt bommulsklänning under tyckte jag iallafall :-D

Så så får det bli.. kunde inte lämna den på affären.. det gick bara inte!!så nu ligger  den och väntar på att användas!!

 Var upp till stallet idag med.. men red inte idag .. vill inte anstränga mig så mycket  när jag är förkyld. så jag mockade och fodrade de andra hästarna så länge :-)smusslade ner  några morötter i höet till Honey  :-p 


MIN NAVEL ÄR NÄSTAN BORTA!!!!

mattias  upptäckte  alldeles nyss!!  han började  skratta  "du kan juh lägga  en stordankdär!!  eller  en femkrona" :-(

Tyckte  det såg superskumt ut.. man har sett sin kropp varje dag i 25 år.. åsså  helt plötsligt så har man ingen navel kvar!!

aja  mer  förändring  väntar väl.

än har jag inte gått  upp något i vikt iallafall men magen har blivit större  :-)

Det 'är juh nån därinne!! är så nyfiken så jag håller på att dö  vem Det är!!

Och vilken sort ;-)

Skulle  vara tufft om det blev en kille.. för det är 29år mellan min sambos pappa  och hans pappa  och 29 år mellan mattias  och hans pappa.. och det blir 29år mellan  detta  lilla knyte och Mattias  :-D så vi får väl se.. :-)


Ursh vad  jag skriver  idag!! ska sluta  nu.. ska kolla på film (eller  somna till film iallafall)


Natti natti!!!


Ovido - Quiz & Flashcards