Alla inlägg den 10 april 2008

...

Av Anna - 10 april 2008 23:08

hittade  denna på en annan tjejs blogg..  så jag var juh tvungen att prova  den.  jag oxå :-)


http://www.myheritage.com/collage" src="http://www.myheritagefiles.com/J/storage/site1/files/42/76/12/427612_812769a118ef74if4p6z30.JPG"

Av Anna - 10 april 2008 21:45

Hellojs!!


kom hem igår eftermiddag från sollefteå.. har varit  på kurs där.

det var faktiskt givande  och träffade  mkt trevliga människor :-)

Den har  sprattlat omkring rätt mkt  på mötet där uppe  så det var nog inte bar jag som tyckte det var intressant :-)

 hittade  stolar  idag till balkongen.. som jag måste fara och köpa imorrn! var tvungen och höra med min sambo med  vad han tyckte :-)

Har köpt JÄTTEFINA liljor som jag  har i vardagsrummet! min favoritblomma  är vita liljor  så nu har jag satt  dom så jag kan sitta  och beundra dessa  vackra  blommor! :-)

Köpte  dom som inspiration till en storstädning som jag drog igång med direkt  efter jag satt dom i vasen..  så nu har jag möblerat om och dammat och grejjat!

får fortsätta  imorrn!  fick verkligen inspiration tack vara lite blommor!

måste  ta  och   gå ut med  Frank nu han e nog kissnödig! min lilla  tjockis :-)

(fast matta  börjar bli tjockare hon med)



Ovido - Quiz & Flashcards