Alla inlägg den 7 april 2008

Av Anna - 7 april 2008 21:48

Här  är klänninge jag pratade  om iallafall  som jag inte kunde  knäppa , men bestämmde  mig för att köpa  ändå  och bara knäppa  en bilt! :-D

Av Anna - 7 april 2008 21:17

Då var man tillbaks på jobbet  igen..  jobbigt lång måndag!

Hade  så roligt igår på frallaträffen.. fast  Frank hade  nog roligare.. han var en riktig tjejtjusare, fast ingen va intresserad  dom tyckte bara att  han var jobbigt och efterhängsam :-D

han har juh inte lärt sig ragga  på ett bra sätt  än men det kommer  väl med  åren!

köpte  ett par  gummistövlar idag.. helt  ok faktiskt.. jag behöver  nu när det är så blött helatiden  när man ska ut med Frank.iofs  så viill Frank inte vara ute  då  men han är juh så illatvungen  jag vill juh inte  ha  kiss  inne.

köpte  faktiskt en kudde  också , får se  om jag sover  nåt bättre :-)

måste  strax  packa för morgondagen... ska juh till sollefteå på kurs i två dagar. ångrar mig lite  att jag anmälde mig  :-/  men men gjort är gjort.


Fick reda på att pappa  kommer  upp i slutet på denna  månad  .. jätteroligt! har inte träffat han sen i november.

Är juh så svårt och ta sig iväg.och åka iväg så många mil.. dessutom så jobbar jag i princip varje  helg.. 

Men  nu i maj så får vi nytt  schema. då  blir det bara varannan helg! och var sjätte vecka  är jag ledig 5 dagar i streck!!  så  då kan man juh verkligen åka  iväg.

ska  väl kanske  sticka ner i mitten på maj till han.. där  är  det juh oftast nästan sommar då :-)

Var  och åt  på sju kryddor  i lördags!!jättegod  mat  hade  dom..

Fast jag tyckte att ena servitricen va lite  dum!  :-(

Jag åt en varmrätt  och glass  till efterätt  och det gjorde hon brevid mig också..

Men mig frågade  hon: Fick du i dig allting???

Typ som att det skulle  vara  jättekonstigt?

Kännde  mig lite  dum faktiskt  :-/


näe  nu måste jag packa!

bye bye så länge!


Här kommer  lite bilder från Fralla  träffen!

Ovido - Quiz & Flashcards