Alla inlägg den 27 november 2008

Av Anna - 27 november 2008 21:31

Idag har jag och Tuva  haft en mysdag igen!

fast vi va  och handlade en snabbis  till middagen.

vi lyxade till det idag , fast det bara är torsdag. pepparbiff  och beasås.

mmmmm  gott va  det!

vi gick och mötte pappa  också när han gick från jobbet!


har precis tagit en dusch.skönt

var tvungen och tvätta håret oxå  vet inte vad  som har hänt  me  det!

det är  rena rama katastrofen! jag har fått nån virvel som jag inte haft förut!! jag blir tokig!Och ingen frisyr har jag heller, håller  på att försöka spara ut det.. men det är då inge kul direkt!

får se hur länge till jag orkar spara.


Imorrn ska jag och Malena ner på stan en sväng.

åsså  ska jag på återbesök efter förlossningen.

får väl se  om man hittar några klappar på stan..

natti natti


(kolla inga  smilysar!!) inte en enda!!ha!

Ovido - Quiz & Flashcards