Alla inlägg den 21 november 2008

Av Anna - 21 november 2008 19:35

Det blev en sväng på birsta. Handlade present till Tuvas farfar och en nyårsklänning åt  tuva! hon kommer  vara sååå  fin :-)

sen var vi på ica och handlade lite gott  tills ikväll!

och Tuva  var bara nöjd  då hon fick sitta  i bärselen.

lilltjejjen! fast babysittern funkade  en stund  den med.. annars  har det varit  en mammatjej idag :-)  men det är bara mysigt!

nu har både jag och tuva badat så nu är vi rena och fina!

så  nu sitter  hon och pappa  och myser tillsammans.

imorrn ska vi på kalas  hos farfar som fyller år  på söndag.

gammelfarmor kommer  att vara där med ska bli roligt,hon bor juh i sollefteå annars, så det blir första gången hon träffar  tuva :-)


Frank sitter här brevid och kollar in vad  jag gör  för nåt. han tycker  att jag är tråkig, nu lessnade han och la sig istället.lilltjockis

näe  nu blir det godis  och idol och mys i soffan!!




..

Av Anna - 21 november 2008 12:05

ja  idag vaknade vi klockan 8 första gången :-)  sen har vi myst i soffan till nu.. fast Tuva  tog en liten lur en timme ungefär  i min famn.

men nu sitter hon i babysittern..

jag ska ta och göra mig klar, blir birsta en sväng.

måste hitta en födelsedagspresent. ska juh till Tuvas Farfar imorgon.

får se vad vi hittar på :-)

Ovido - Quiz & Flashcards