Alla inlägg den 20 november 2008

Av Anna - 20 november 2008 21:04

Idag vart det som vanligt en sovmorgon till 10.. den brukar vara till 11 :-)

Då hade jag fått sms  av erika att jag skulle  höra av mig när jag vaknat så vi kunde ta en sväng på stan. så vid halv tolv  blev det av :-) blev lite shopping till lilla Tuva.

sen gick vi och fikade på Sandys( tänkte att man måste prova  nåt nytt)

åt en pasta där, rostbiff och soltorkade tomater, supergott va det!

handlade lite på hemköp oxå va tvungen att köpa lite frukost.

(Fick även sms av min kusin som hade fått en liten kicka i tisdags!!

Grattis grattis  grattis! en Vilma blev det!längtar tills  man får komma  och kika.)

när vi kom hem så myste Tuva och jag ner oss o soffan och väntade på att pappa skulle  komma hem. då vart det mat :-)

men jag vet inte riktigt vad  som har hänt  mig  jag är jämt hungrig!

jag får  nåt  fel  det hinner knappt  gå en timme  mellan  jag har ätit och när jag blir hungrig igen!jag kommer  att bli en tjockis  (eller  tjockare ;-p )

imorrn är det fredag igen, shit  va  tiden går  fort.

får se va jag hittar på imorrn. jag vill göra  nåt men jag vet inte riktigt vad.

aja får  se, birsta  kanske'? eller  näe  aja  som skrivet får se!


Ovido - Quiz & Flashcards