Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Anna - 23 januari 2009 21:02

Ja som skrivet redan fredag, man hinner inte med veckorna bara springer iväg!

Idag har jag varit och handlat mat till i helgen! imorrn blir det tacos! Gott gott!

Sen var jag till farmor en sväng! tog även trappstädningen åt henne so hon skull  ha gjort imorgon! jag råkade juh krasha en ram som satt i trappen precis ovanför lampknappen så den small i golvet när jag kom åt den oc när jag ändå höll på att sopa kunde jag juh lika gärna  sopa hela trappen plus torka den så skulle juh farmor slippa  med. men shit va skitigt det var  massa  sand  bli juh så  såhär års!:-) på söndag  ska vi ta trappstädningen här för det är våran vecka nu!

Det var bara en enda som svarade på min fråga  av 24st :-(

undra vad vi ska hitta på imorgon?

vet inte vad jag vill hitta  på för nåt!

nu är det en liten dam som håller på att stirra  ut mig så jag ska ta  och kramas lite med henne! Min älskade dotter!!

Ovido - Quiz & Flashcards