Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Anna - 19 januari 2009 21:08

Nu är hon 4 månader redan STORTJEJJEN!

hon fick faktiskt smaka potatis idag, hon har varit så intresserad av mat länge  så då tänkte jag att idag på 4månadersdagen så ska hon få smaka!

Hon tyckte om det! hon bar smaskade på.. lillhjärtat!

har varit dålig att uppdatera sidan  men jag försöker bättra mig!

har lagt ut lägenheten på försäljning med. får väl se om man får den såld, är juh inte bästa tiden att sälja nu, men jag har ingen brådska heller jag trivs så himla bra här men vi kommer  juh att behöva större.

hon bara växer och växer.. hon är nu 65lång och väger 6490!

måsta köpa några nya bodys, insåg idag att bodysarna är alldeles för trånga och 68 är snart på gränsen det med..men det känns  så himla stort och köpa 74? aja får se måste någ gå in på stan imorrn och skaffa nån body iallafall hon kan juh inte va naken :-)ska se om nån kanske vill hänga me är så tråkigt att gå själv.. men alla  jobbar juh.

nån som är ledig? :-D

Idag vaknade Tuva klockan 10 av jordens största snorbuse som störde hennes skönhetssömn. men när vi fått ut den så ville hon gärna somna om igen. så det vart en lugn dag. sen vid 2 tiden gick vi bort till min farmor och fikade och väntade på att pappa skulle  komma  hem.

så när vi kom hem tog jag en dusch och sen var det bara och sätta  sig oc rensa gamla stordatorn  men snart är jag klar och då åker skiten ut ur lägenheten! men har lite svårt med laptoptangentbordet men man lär sig väl!

ska se om jag  lyckas föra över nån bild här med!

nu ska jag fortsätta se csi och ta mig en fika innan sängen!


Bilderna är från nyår och en från imorse när hon är nyvaken min lilla ängel


Ovido - Quiz & Flashcards