Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Anna - 21 januari 2009 22:41

Det vart inget besök på stan igår, det var juh sånt  busväder,så Tuva och jag stannade inne ivärmen!

Men idag vart det Birsta med Christine!

Vart lite inhandlat.Till Tuva vart det en filt,badponcho, bodysar och byxor.

Till mig vart det  ett par jeans dunsockar och et par SKOR! jag älskar skor!

skulle  kunna handla hur mkt skor som helst!

Har haft span på ett par andra men dom var såklart slut, men dom här var minst lika fina I LOVE THEM!

har börjat gå igenom garderoben idag  vart endel bortplockat.. har bara svårt att inse att jag inte kommer att få på mig dessa kläder igen.

slängde en del iallafal.:-(  tycker inte om att slänga kläder.

ska fortsätta imorgon och se vad man hittar för spännande därinne!

 mormor ska nog komma och hälsa på imorgon.

får se om hon kommer eller om vi ska mötas på stan.

Men nu ska jag ta mig en kvällsfika och hoppa i sängen.. jag längtaaar!

tjing tjing


mina nya skor :-)

Ovido - Quiz & Flashcards