Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Anna - 19 maj 2008 22:19

Japps   nu är jag tillbax!

Skönt och komma bort  men skönt och komma hem med :-)

glömde digitalkameran i  lastbilen.. men får tillbax den imorrn.. så då kommer det 2 helgers bilder!

både från M:S pappa  och från min pappa i småland!

vart inte så många bilder där nere då. men några blev det..

hade  en jätteskön helg faktiskt, va på stan på fredan och bara gick och glodde  lite.och sen när pappa  och annicka gjorde pappa  sin berömda tortellinigryta! den är så himla god  men det är pappa  som ska göra den!

sen på lördagen kom kallekrök och fixade med nåt rör i brunnen, så efter det så kom han in på en kopp kaffe  med  sin hund lotta!

Sen bar det av till lager 157 för shopping! det blev inte så mkt  till mig själv  en klänning som jag förhoppningsvis kommer  kunna ha några veckor till. kommer  bild på den med :-D

och ett halsband och ett par solglasögon.

sen hittade jag t-shirts till min älskling.

Efter det åkte vi vidare  till scorett-outlet! hur kul va det??!!! SKOR ÖVERALLT! I MASSSOR!

Var även en kampanj då så fast det redan va billigt så var det 3 för 2! så det råkade bli 5 par skor till mig och ett par till mattias  :-D

I LOOOOVE  SHOES!

skor kan man ALDRIG ha för lite av!  och dom kan jag juh även fast magen växer :-D annat är det med kläder! dom blir tajtare och tajtare. har redan kört bort 3 ikeakassar med kläder som jag inte kan ha!

Aja nu ska jag umgås  vi har juh besök :-)


Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards