Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Anna - 13 maj 2008 22:24

Tre namn du går under:

  • Anna
  • Eden
  • Hemtexanna

Tre saker som skrämmer dig:

  • Att föda barn
  •  Att det ska hända något med nån i min närhet.
  • Rymden.. den är för stor tycker det är lite läskigt!


    Tre saker du har på dig:
  • ett rött linne från gina tricot
  • mysbyxor från hm
  • Stora mammatrosor. känner  mig döhet ;-)

Tre saker du tycker om:

  • Mattias
  • Våra djur
  • min familj

Tre saker du ska göra den närmaste tiden:

  • Gå ut med Frank

  • Åka till min  Far i småland

  • Besöka mvc


Tre av dina favoritlåtar just nu:

  •  I walk beside you - Dream theatre

  • Distant dreamer- Duffy

  • Another day - Dream theatre


Tre saker du verkligen vill ha:

  • Att bäbisen ska komma  ut  nuuuuuu.. längtar juh!
  • vet inte riktigt vad jag vill ha mer? en resa kanske
  • Körkort
Ovido - Quiz & Flashcards