Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Anna - 11 maj 2008 22:16

nu var man hemma igen .. har varit  hos Mattias pappa  i östtjärn lördag söndag.. var hur skönt som helst. är så lugnt där uppe.

frank tyckte det var underbart han med --  han har varit lös hela helgen..

har inte så mkt  att berätta  :-)

i fredags grillade vi hemma his farmor och sen gick jag hem och vilade.

skönt  jobbade juh på lördagen.. fick sluta en timme tidigare, så vi får upp  lite tidigare till östtjärn. sen har vi varit där  och  bara myst :-)

fick så himla god mat på lördagen.. grekisk pyttipanna  var det med  nån jättegod sås till... var tvungen och be om recept!så det kommer man att göra rätt snart :-)

Bilder fårn i helgen kommer snart :-) när batteriet är laddat!

sen när vi kom hem så tog jag mig ett avslappnade bad och sen stack jag iväg till stallet en stund.. så nu är man nyss hemkommen och ska lägga sig och kolla på film..

Filmtips! American crime  såg den i helgen så himla bra!

men hemsk! Baserad på en verklig händelse!


nu ska jag slänga ner mig i soffan  med  resten av familjen :-D

tjing  tjing

Ovido - Quiz & Flashcards