Alla inlägg den 13 september 2008

Av Anna - 13 september 2008 11:25

ja  dagarna går frammåt  SAKTA.

men nu är det iallafall  lördag  och läste i tidningen  att  nya förlossningen öppnar på tisdag.. så då  får man juh gå dit  :-)  trevligt  måste  ta reda på exakt  vart det är  så man slipper  snurra runt överallt  när man väl ska dit.


idag blir det lungt hemma  sen ikväll  ska vi gå och äta med mamma  på 7 kryddor!!  såååå  gott! längtar.

sen blir det tårta hemma  hos henne. :-)

efter det blir det väl fortsättninge på filmkvällen vi började med igår..  han bara  se  en   jag hade juh hyrt ps. i love u.  den va  juh jättebra  tycker jag :-)

så det blir  Ventage point ikväll  får se va det är för någe.¨


håller  på att tvätta  oxå .. jag hoppas mina byxor hinner  torka tills ikväll annars  vet inte jag va jag ska ha på mig...

är man tjock så är man.

skorna är väl största problemet.. känns  inge  kul och gå i tofflor.


näe nu ska jag fika lite  kanske skriver  nåt mer ikväll..

Ovido - Quiz & Flashcards