Alla inlägg den 12 september 2008

Av Anna - 12 september 2008 19:33

guuuuud  va tråkigt jag har..

älsklingen är på jobbet fortfarande  jag bara väntar och väntar.. och ingen bäbis kommer  det heller.. känns  inte som det kommer  att  komma  nån heller..  har inga  känningar längre överhuvudtaget..sååååååååååååååå  jag får  fortsätta  vänta.

ska ta  och ta på mig ett  par  skor  och en jacka  (som jag inte ens kan stänga,tur att man svettas  som en gris helatiden)

så jag kan gå ut och leka med frank i parken innan det blir för mörkt.

längtar  tills  mattias  kommer  hem..  har juh inget  att göra  på dagarna.. utan frank hade  man juh dött!

har hyrt några  filmer som jag tänkte vi skulle  se...sen  när mattias  kommer..  och i morrn  ska vi antingen gå ut och äta  eller  äta  hemma  hos  mamma.. hon fyllde  juh år  igår  :-)

det ska bli trevligt  och lämna lägenheten....

aja  nu ska jag och frank gå till parken!!  :-D


Ovido - Quiz & Flashcards