Direktlänk till inlägg 22 augusti 2008

längesedan igen nu..

Av Anna - 22 augusti 2008 12:15

Hellojs   har varit fruktansvärt dålig på detta  i sommar,men ska väl kanske bli bättre på det :-D

ja  då är  man 25 oxå.. blev inget firande  direkt  mamma  farmor och mormor  och Anna  var och hälsade på :-) det vart en lyckad födelsedag ändå :-)

sen i måndags var Erika och Dan och hälsade på en sväng, men fick så himla ont i magen  medans dom var här kunde  inte  resa mig ur fotöljen  visste  inte  vad  det kunde vara för  nåt  så efter flera timmars ont i magen ringde jag till förlossningen och hörde vad  det kunde  vara . där sa  dom att om det inte hade  gått över  om nån timme  skulle  jag komma  upp så dom fick kolla  va  det var...  så närt  klockan var 21:30 orkade  jag inget mer  och då hade   det blivit  värre  oxå. så  då ringde jag och sa  att nu kommer  jag  för jag orkar inte  mer..

där  fick jag ligga  i ctg maskingen  i 2  timmar  där  det visade sig att jag hade   värkar varannan minut.  jag tänkte bara  "näeeeeeeeee   jag har inte  beställt  nån bäbis förrens  om 5  veckor!!!  det här  går  inte  jag säger  upp  mig!!!"

sen blev jag urkopplad och  vi skulle  se om vi kunde  stoppa   upp värkarna så då fick vi lägga  oss  i ett  rum där på förlossningen och  jag fick en spruta i benet.. men var tvungen och stanna  för  att se  om det gick över  eller  om det kom igång igen, som tur var gick det över  hade juh   verkligen inget  med  mig  :-)  vi hade  juh inte packat  någon väska det var juh som sagt 5 veckor  kvar! sen precis när  jag höll på att somna var det någon i rummet brevid  som födde  barn! hon skrek!!! ojojoj  känndes  jobbigt  hon skrek som kniven satt i henne!!

så   nu kännde jag mig ännu mindre  sugen denna  kväll  att  föda  barn :-D

men  jag fick iallafall åka  hem på tisdagen  och fick med  mig tabletter  som jag ska ta om det börjar om igen.

så  vi får  väl se  när  denna  lilla krabat behagar att komma  ut  :-)

längtar  massor!!

vill  juh veta  vem som är  därinne!!

Bäbisen låg juh iallafall som den skulle  visade  ultraljudet iallafall  :-)


aja  nu har min älskling gjort fika  åt  mig  så jag ska äta  lite. kommer  kanske nån bild  sedan

baj baj  ha  en bra   dag!!!  solen  är  juh här idag!!!

 
 
Veronica

Veronica

22 augusti 2008 12:33

Nämen oj! Vill din bäbis ut snart tro?
Hoppas ni mår bra iaf!
Kram!

http://ceekay.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

23 augusti 2008 11:18

Hej!
Va kul med en uppdatering!Jag hoppas att allt går bra med allting.Men hur har du mått hela graviditeten ..
Hur ere med lilla frallan? Jag måste ju säga att ja har spanat in någa olika o din lilla kille är ju vackrast!
Ta hand om dig! Kram kram

http://islaochjunior.bloggagratis.se

 
Veronica

Veronica

23 augusti 2008 13:21

Gud, jag hade gått på helspänn ja, hehe :]
Jag börjar känna lite mensvärk i svanken och ett himla tryck och ilningar neråt, men i övrigt fortsätter jag att må bra.
Har iaf packat väskan nu, hihi!

http://ceekay.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

23 augusti 2008 13:50

Det funkar jätte bra! Men jag är imponerad av Juniors tålamod, VERKLIGEN. Hon har bitit sönder hans nacke,han har STORA sårskorpor men även fast det ser ut som han "gör henne illa" som folk säger så har hon inte ett enda litet sår. Men det är verkligen full fart här hemma nu men hon är jätte duktig och väldigt kontakt sökande.Hoppas att bebisen stannar inne 5 veckor till nu då. Lycka till! Kram kram

http://islaochjunior.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 5 januari 2017 20:34

Så kul att jag hittade tillbaka min gamla blogg . ett par år har ju gått och det lilla snöret har ju blivit stor och börjat 2a klass och ridit i 2 år! Tur jag inte blir äldre 😂 ...

Av Anna - 14 september 2010 20:48

Jobb  hela  dan  ! fast  innan  jobbet  tog  jag  tag  med att  ringa  om  farmors  hemtelefon! Vilket god damn helvete!!!!!!  De började  i  onsdags  när Farmor  ringer  till  mig  och  talar om  att  hon fått  några  dosor från tele2 som hon sa...

Av Anna - 12 september 2010 13:13

Som jag  sagt många  ggr så  ska  jag  ta  tag  i  detta! Men  jag  har  bara  glömt  bort  att updatera  ;-)     Tuva  hon  växer  så  det  knakar. Har  nyss  märkt  att  byxorna  börjar  bli  aningen  korta  man  ser  juh  inte  själv  att ...

Av Anna - 13 april 2010 21:28

ÄÄntligen  mår  jag  bättre  så  jag  ringde  till  jobbet  och  sa  att  jag  kommer  imorgon, 10min senare ringde  dagis Tuva  har  magsjuka,  så  det  var  bara  att  ringa  tillbaka  tilljobbet  och  säga  att  jag  inte  kommer! Ena  sjuklinge...

Av Anna - 10 april 2010 16:24


  

Ovido - Quiz & Flashcards