Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Anna - 30 augusti 2008 23:51

 lördag  idag  och dagarna  räknas  ner  :-)  snart är  det dags  :-9

känns  lite overkligt faktiskt.. det ska komma  en liten granholm till världen :-)

känner  mig  för övrigt som en köttkorv.. fingrarna är  som varmkorvar och fötterna  "hobbit fötter" plus  att man är  rörlig som en gråsugga.



dagen har varit  lugn  bara  myst med frank och mattias.. sen gick jag iväg på inflyttningsfest  till anna..  stannade  en stund bara gick när  det blev mkt  folk där  :-)  det blev så  trångt och varmt  .. var trevligt  att träffa  tjejjerna  en stund  iallafall  vi träffas  juh inte så ofta  :-/

det var iallafalla  jag, Anna, Sara, Erika och madde :-)

sen vart  det godis  och monopol  JAG vann för övrigt  vilket  ALDRIG händer :-D

jag förlorar  alltid på spel.

kommer  en liten uppdatering på bilder här med....

nu ska jag kolla på film och sussa  :-)  natti  natti!!

Ovido - Quiz & Flashcards