Alla inlägg den 12 september 2010

Av Anna - 12 september 2010 13:13

Som jag  sagt många  ggr så  ska  jag  ta  tag  i  detta!

Men  jag  har  bara  glömt  bort  att updatera  ;-)



Tuva  hon  växer  så  det  knakar. Har  nyss  märkt  att  byxorna  börjar  bli  aningen  korta  man  ser  juh  inte  själv  att  hon  växer! Våran  stortjej.

Igår  var  vi iallafall  till  "mommo"  och åt  middag(hennes  födelsedag)  supergod  mat  som  alltid!

Sen gick vi  hem  och  tuva somnade  och jag  kolla  på  film (remember me)

sen vart  det  sängen!


Nu  siter  jag  och  väntar  på  att  lilltjejjen  ska  vakna  hon  har  sovit  so  en stock verkligen  sen halv 11  har  hon sovit!  slleepy  sleepy.



Ska  väl  ta coh  ladda  upp  liyte  bilder  här  också  för  nu  var  det  också  längesedan!  ha  en toppen  dag  alla!!

Ovido - Quiz & Flashcards