Alla inlägg den 3 april 2009

Av Anna - 3 april 2009 23:03

Tuva  kan nästan sitta  nu..  hon sitter lite längre  stunder.. nu har hon suttit  och tittat på tv  ikväll med  oss en stund,....  Det går för  for  man hinner  inte  med!!

Av Anna - 3 april 2009 22:53

Ja  det kan man juh säga!  min tokiga bäbis!!!

Första gången jag upptäckte detta  trodde ja att  hon höll  på att dö eller  nåt.. Hon låter och tok viftar med armar och ben. åsså........

Lyfter man på det hon lagt över  huvet..så ser man......

Hon tycker  dethär  är  superoligt hon lägger  det hon hittar över  huvet  som snuttefiltar  sina tröjjor ibland  som denna gång ja  lite allt  möjligt..

Men  det  är  juh tokkul mamma!!!!!!

jag säger  bara min toliga  bäbis! ;-)

Av Anna - 3 april 2009 22:29

Som vanligt så är jag sämst på att  skriva  här  på bloggen.

Men  jag har bara inte haft  tid  :-)

I torsdags  skulle jag ner på stan och fixa en badräkt till  Tuva som hon ska ha imorgon när vi ska till Hassela med mattias  jobb. hittade  inte så många söta, för det måste den juh vara när man ändå ska  ha en :-)

När jag skulle  gå så skulle jag lämna  Det var juh faktiskt blött  ute  på marken!  han skyndade sig att bajsa  och kissa  utan för gården  sen tvärnitade han och glodde  med  sina Franksa bulldog ögon som man inte kan motstå!Lillkorven! så då släppte  jag honom orkade inte bråka med barnvagn och allt . Jag tror  benen hans  gick som roadrunner och en totaltvärnit och en duns  så jåg frank på bron i solen och stekte! och vägrade  gå  in!!


Det syns inte på denhär bilden  men när jag drog i kopplet så reste  sig bakdelen i luften!!


 Så här låg han när jag kom fram till bron...



Och här är nya Tuvas nya baddräkt!

 


Hon har fått nya skor av mommo  oxå!!




Ovido - Quiz & Flashcards