Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 1 september 2009 22:30

99 mms edenb

Av Anna - 1 september 2009 22:27

99 mms edenb

Av Anna - 1 september 2009 22:06

Nu  kommer  hösten!!   mysiga  hösten. man kan tända  ljus  och mysa  framför  tv:n

och  titta  ut  på ruskvädret!!

Fast än är  det inget ruskväder! Idag var det jub toppenväder!!

härligt  härligt!!

har juh börjat jobba  nu.. och iag var 2:a dagen!!  faktiskt roligt!

Men imorrn och på torsdag är  jag  ledig och någob av dagarna ska jag spaa på maskrosen!!  hääärligt!!

I Helgen var v i Sollefteå och hälsade på Mattias  Farmor  och Faster!

Supertrevligt var det!! vi  fiskade  åt  god mat och umgicks  och  vi hann även med en liten tripp till  Österåsen! Tack för en trevlig helg!!

Idag  började vi på babysim igen!Tuva tyckte det var superroligt!

Hon blir  så  glad  när hon ser  smågrabbarna  som är med  i  hennes  grupp!  Hur ska detta  sluta  :-p

Go unge!  snart ett  år!! Gud  va  fort  tiden  gått heeel  galet!


Hade  tänkt att  jag skulle  bli  bättre  på att blogga  nu  igen! jag hoppas  jag kan hålla  det den här gången :D


Sov gott  alla   En  stor  godnattkram  till  ER!!!

Ovido - Quiz & Flashcards