Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

DEt blir nog bättre......

Av Anna - 13 augusti 2009 22:28

Med bloggandet  när  lägenheten  är  färdig..  just  nu  bor  man som i  ja  ja  vet  inte  vad!! galet  illa  iallafall  och  inte  kan  man hjälpa  till heller  för  man är så  ohändig!! tummenmittihandenAnna  det är  jag  det.

eller   kanske  harförlitetålamodanna  kan  också  stämma  in :-D

 Imorrn  blir  man ett  år  äldre  med!! och  om bara  en  månad  blir  min älskade dotter  ETT ÅR!!! stortjejjen!!

Fick  en  tidig  fördelsedagspresent  idag  med  en dragen visdomstand  och 1750:- i  räkning  hos  tandläkaren!!  men  nu är  den FAAAAAN borta!!!

SKÖNT!!


Nu är  snart  köket färdigt ska  bara  måla  panelen i köket  och  skruva  upp  en  gardinstång  sen  är  kööket  färdig!!  förutom att luckorna  ska  målas så måning  om!!! men  det  är ett  senare  problem!!

sen  är  det  bar  listerna  och  en gardinstång  i vårat  sovrum.

och  i  vardagsrummet  rullgardiner  och  2st gardinstänger!!

 sen  är  hela  hallen  och  Tuvas  rum kvar  med då  kan man iallafall  bo!!

igo crazy soon  living like this!!

 å  inte  kan jag lägga  ut  nån bild  heler  här  för  jag  fattar  inte  hur  man mobilbloggar  och  sladden  är  fortfarande  nerpackad  någonstans..

Aja  nu ska jag njuta  av  sista  timmen  som 25åring  och se på Fire walk with me..

God  natt och  sov gott  jag  ska  försöka  bli  bättre  me  bloggandet,,  :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 5 januari 2017 20:34

Så kul att jag hittade tillbaka min gamla blogg . ett par år har ju gått och det lilla snöret har ju blivit stor och börjat 2a klass och ridit i 2 år! Tur jag inte blir äldre 😂 ...

Av Anna - 14 september 2010 20:48

Jobb  hela  dan  ! fast  innan  jobbet  tog  jag  tag  med att  ringa  om  farmors  hemtelefon! Vilket god damn helvete!!!!!!  De började  i  onsdags  när Farmor  ringer  till  mig  och  talar om  att  hon fått  några  dosor från tele2 som hon sa...

Av Anna - 12 september 2010 13:13

Som jag  sagt många  ggr så  ska  jag  ta  tag  i  detta! Men  jag  har  bara  glömt  bort  att updatera  ;-)     Tuva  hon  växer  så  det  knakar. Har  nyss  märkt  att  byxorna  börjar  bli  aningen  korta  man  ser  juh  inte  själv  att ...

Av Anna - 13 april 2010 21:28

ÄÄntligen  mår  jag  bättre  så  jag  ringde  till  jobbet  och  sa  att  jag  kommer  imorgon, 10min senare ringde  dagis Tuva  har  magsjuka,  så  det  var  bara  att  ringa  tillbaka  tilljobbet  och  säga  att  jag  inte  kommer! Ena  sjuklinge...

Av Anna - 10 april 2010 16:24


  

Ovido - Quiz & Flashcards