Alla inlägg under december 2008

Av Anna - 3 december 2008 14:19

Av Anna - 3 december 2008 14:15

Av Anna - 1 december 2008 18:57

Redan december. tiden går fort!

Speciellt när man har en liten tjej,då är det i princip bara måndag och fredag.

igår vart det pepparkaks och lussebulle bak!  gott var det och städning med.

Ville  inte gå ner  på julskyltningen. det var juh så dåligt väder och superhalt, så vart hemma istället och myste.

idag har jag och tuva också bara tagit det lugt. fast  vid två gick vi upp och hälsade på Erika och Wera. vi fikade och surrade en stund innan det var dax att  gå hemmåt och få i sig lite middag. pytt i panna  och ägg. gott!

imorrn vet jag inte riktigt vad  dagen bjuder på. vi får se.

På onsdag ska jag iallafall på julbord på grankotten med jobbet!

ska bli trevligt!

Lilla  Tuva ska vara  hemma  med pappa. själv  för  första gången.

Men mat finns  i frysen ifall  att hon blir hungrig!

känns lite jobbigt att  lämna  henne, även fast jag vet att pappa är världens bästa.

Men jag har juh aldrig lämnat henne  förut.Vet inte varför jag känner  så för  som sagt jag vet juh att  hon har det bra. men det känns  som jag sviker  henne  eller  nåt  aja  jag vet inte.

men ska nog gå bra.



Kolla  bilden på sömntutan  hon ler i sömnen och att  hon har världens  sovfrisyr! ;-p

åsså  var jag juh tvungen att knäppa  kort på min lilla jultjej!

nu ska jag kolla på tv en stund  och mysa med familjen.



Ovido - Quiz & Flashcards